26 Ağustos 2019 Pazartesi

Soru-Cevap Kazandırıyor


Güzel Cevabı ver + şifresi değişen bir hesap Kazan
Peki Buna nasıl katılabilirim Diyorsanız İyi OkuyunuzYAPMAN GEREKEN YORUMLARA #Bendeİstiyorum YAZMANIZBUGÜN Kİ SORUMUZ:GÜZEL BİR SÖZ SÖYLE: BU SÖZ SİZE AİT OLMASI GEREKİYORYORUMUNUZA ŞU ŞEKİLDE EKLEYİNİZ  
E-POSTA E-MAİLİNİZİ YAZMAYI UNUTMAYIN!

#Bendeİstiyorum  CEVABIM: Denizler Neden Mi Dalgalanır Çünkü Sevdiği Dünya Hep Altındadır.

3 gün sonra 3 kişiye 1 er tane hesap verilecektir.
bol şanslar...


Etkinlik Var: Etkinliğe Katılın Full + Taklalı + Seti Olan Bir Hesap Kazanın Etkinliğe Gidin:EtkinlikVar


SORU-CEVAP
KAZANAN: KİMSE
SONUC:0
SORU-CEVAP ETKİNLİĞİ SONA ERMİŞTİR.

Paylaş: '
Bunu E-postayla GönderBlogThis!Twitter'da PaylaşFacebook'ta Paylaş

4 Yorumlar:

Unknown dedi ki...

ABİ BEN İSTİYORUM HESAP ÇOK İHTİYACIM VAR YA NOLUR SÖZ:GİDİŞİNE İLLA Bİ İSİM KONULACAKSA(MAL)KAYBI DİYELİM E-POSTA:kralonurpro30@gmail.com nolur abi

otrayt123 dedi ki...

bende istiyorum yozer4261@gmail.com cevabım herşey olup gider sen yeterki yüreğine iyi bak.

Osman Korkmaz dedi ki...

#Bendeİstiyorum Söz : Gözlerim Ela Sana Bakınca Bela Oluyor Bebegim
korkmazosman1232@gmail.com

Kerem dedi ki...

#Bendeİstiyorum Söz: Gözlerin gönlüme en yakın liman bense o limandaki tek adam

Son Gönderi

YAKIN ZAMANDA GÖNDERİLENLER

SIRASIZ LİSTE

Sayfalar

Sosyal Medyalar